Τρίτη, Οκτωβρίου 25

(25-10-2011) ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Αλλάζω το περιεχόμενο αναρτήσεων μου σε ένα "ονειρικό" μου θέμα.
Το λόγο ύπαρξης της παρουσίας μου στο διαδίκτυο, πολλών χρόνων (σχεδόν 20 χρόνια) και άλλων τόσων στην Αποστείρωση του "Ιπποκράτειου" Νοσοκομείου Αθήνας (σχεδόν 23 χρόνια) και λίγων χρόνων σαν εργάτης - ψεκαστής/απολυμαντής στην Νομαρχία Δυτικής Ατικής, Διεύθυνση Πρόνοιας και Δημόσιας Υγείας (Αιγάλεω, Παπαναστασίου) ήταν να μπορέσω κάποια στιγμή να δημοσιεύσω θέματα γύρω από την αποστείρωση που πιστεύω ότι γνωρίζω λίγο.
Ό,τι έκανα μέχρι τώρα, οι έρευνες μου, οι βιβλιογραφίες, οι πληροφορίες και οι γνώσεις που έχω μαζέψει μέχρι σήμερα αλλά κυρίως η δουλειά μου (από το 1981), η "πρακτική μου" όπως θέλω να την λέω, θα ήθελα να τη "δω" δημοσιευμένη στο διαδίκτυο (internet).
Έτσι σταματώ κάθε άλλη ανάρτηση πλην αυτών της υγείας και κυρίως θεμάτων αποστείρωσης/ απολύμανσης και σχετικών περί αυτών.
Από σήμερα δεν θα υπάρχουν ανατήσεις με θέματα πολιτικά, οικονομικά κλπ.
Αυτά θα τα βρείτε σε άλλες σελίδες που χειρίζομαι:
 http://www.westathens.blogspot.com/  Περιστεριώτικα θέματα και ελληνικά πολιτικά και διεθνή
http://sperchogia.blogspot.com/  Θέματα που αφορούν τη Σπερχογεία (Καλαμάτα - Μεσσηνία) ή που νομίζω ότι την αφορούν ! Και τέλος υπάρχει http://igna.pblogs.gr/ με θέματα γύρω από το "Ιπποκράτειο" Νοσοκομείο Αθήνας που εργάζομαι τα τελευταία 30 χρόνια.
Συγνώμη, για τυχόν αναστάτωση που μπορεί να σας προκάλεσα ! Εξυπακούεται ότι παρόμοιες αναρτήσεις στα άλλα ιστολόγια μου θα σταματήσουν ή θα αφαιρεθούν σιγά, σιγά.
Σιγά, σιγά θα γίνει η πλήρης αλλαγή γιατί εργάζομαι παράλληλα και θα αφαιρεθούν οτιδήποτε εκτός αυτών που έχει σκοπό και μερικών ακόμα (όπως εθνικός ύμνος κλπ).
Παράλληλα θα προσπαθήσω να κάνω κάποιες αναρτήσεις με προσωπικές μου στιγμές γύρω από την αποστείρωση (φωτογραφίες από την Κεντρική Αποστείρωση του Ι.Γ.Ν.Α και κάποιες άλλες που βρέθηκαν στην κατοχή μου).
Επίσης στην διάθεση σας για κάθε πληροφορία σχετική με θέματα απολύμανσης που σας απασχολούν.

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω
και Κ Α Λ Η  Α Ρ Χ Η

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ