Πέμπτη, Ιανουαρίου 1

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 2015

Το αισιόδοξο μήνυμα του 2015 το έλαβα σήμερα το πρωί διαβάζοντας την εξήγηση του διάσημου για τα Ελληνικά δεδομένα της σόου μπίζνες Μάρκου Σεφερλή. Ακούστε τι είπε ο "απέθαντος" Μάρκος που συμφωνώ μαζί του κατά 100% γι' αυτό και σας το μεταφέρω:
Η Έλενα Τσαβαλιά έχει εξηγήσει τους λόγους που δεν θέλει να κάνει δεύτερο παιδί.
Ωστόσο, ο Μάρκος Σεφερλής δεν θα είχε πρόβλημα να κάνει άλλο ένα παιδί. «Εγώ είμαι έτοιμος , όποτε μου πει η Έλενα και μου δώσει «πράσινο φως» θα έρθει και ο πελαργός», εξήγησε στο You και συνέχισε: «Το γούρι μου είναι η Έλενα, γιατί είναι το στήριγμά μου, αλλά ποδαρικό στο σπίτι και στο θέατρο κάνει ο Χάρης. Έχει χιούμορ , επιμονή , έχει πάρει το πείσμα μου και την εξωστρέφεια της Έλενας. Το παιδί μου δίνει δύναμη και το χαμόγελο του το έχω ανάγκη κάθε στιγμή»
 
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΜΑΡΚΟ !!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ